مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 10 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

سورپرایز...

1392/3/22 6:16
نویسنده : مامانى مهديار
1,289 بازدید
اشتراک گذاری

برای مهدیارمان

این روزا چون روزه می گیرم کار من و تو شده تا صبح بیدار موندن و و بعد از صبح تا ساعت 2،3 ظهر( تو که بیشتر) خوابیدن.اما امروز هر دو خواب بودیم که یهو با صدای بلند بابایی مثه جن زده ها از خواب بیدار شدیم.

و اما بابایی چش بود اصلا ؟؟؟؟

اول تو رو برد که داشتی گریه می کردی وقتی اومدی خندیدی گفتی مامانی بیدار شو بابایی هه چیزی خریده!!!

من هم که بردین دیدم بععععععععله امروز چهارمین سالگرد عروسیمون بوده و بابایی واسه اولین بار سنگ تموم گذاشته.کیک و شمع و فشفشه همه رو خریده و ما رو سورپرایز کرد.

و اما بابایی از کجا فهمیده بود؟اونم بابایی که همیشه مناسبت های مهم یادش میره.

به گفته ی خودش رفته بوده خونه باباجون که دایی محمد کارت عروسیمون رو نشونش میده و میگه امروز چه روزیه و باعث شده بابایی این کار قشنگ رو انجام بده و ما رو خوشحال کنه.

کیک چهارمین سالروز عروسیمون

مهدیار و مامانی و بابایی کیک چهارمین سالگرد عروسی

مهدیار:بابایی این کیک تولده منه؟؟؟؟

بابایی : نه عزیزم این کیک چهارمینه سال عروسی من و مامانیه.4 سال پیش همین موقع روز عروسیمون بود .من تو آرایشگاه بودم .مامانی هم رفته بود یه آرایشگاه دیگه.

مهدیار :بابایی امروز عروسیتون نباشه .بذارش ساله دیگه،تا امروز تولد من باشه.

من نمی دونم این گل پسر چند تا تولد می خواد با هر کیکی که هر جا ببینه می گه این کیک تولد منه.

راستی یادم رفت بگم ؛شمع کیک در حال آب شدن بود.

مهدیار:وااااای مامانی این شمع دار خون میریزه ازش.

خونریزی شمع

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فائزه مامان مهدیار
22 خرداد 92 15:11
مبارک باشه صدیقه جون انشالله 104سال دیگه هم اینروز رو کنار هم جشن بگیرید

روزه هات هم قبول باشه خانم ماروهم دعاکن


مرسی گلم.ممنون از دعای زیبایت.
قبول حق..
اگه لایق باشم حتما عزیزم
.
22 خرداد 92 17:47
این پیام ماله من نیست ولی بخونش تورو امام زمان قسم میدم این پیام رو بخون.دختری از خوزستان هستم كه پزشكان از علاجم نا امید شدند،شبی خواب حضرت زینب(س)را دیدم در گلوم آب ریخت شفا پیدا كردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم،این پیام به دست كارمندی افتاد اعتقاد نداست كارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست آورد به دست كس دیگری رسید عمل نكرد پسشرو هز دست داد.اگر به حضرت زینب(س) اعتقاد داری ابن پیامو واسه 20 نفر بفرست......20 روز دیگه منتظره یك معجزه باش تورو خدا بفرست.

عجججججججب!!!!!!!!!!!
پارمیدا
10 تیر 92 23:38
مبارک باشه خانومی.
بوسسسسسس واسه مهدیار شیرین زبون


مرسی عزیزم
فدای تو خاله ی مهربونم
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:58
چهرمین سالگرد ازدواجتون مبارک باشه ایشالله همیشه خوشبخت باشین چرا من فکر می کنم قبلا" تو این پست کامنت گذاشتم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
25 تیر 92 18:38
مبارک باشه عزیزممممممممممممممممم


مرسی خانم گل