مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

وطنم...

1392/3/26 6:57
نویسنده : مامانى مهديار
847 بازدید
اشتراک گذاری

برای مهدیارم...

آقا مهدیار گل کاشتی عزیزم نه تو تنها بلکه تمام هم وطنای عزیزمون 24 خرداد سنگ تموم گذاشتن.

بابایی پای صندوقای رای بود و من و تو قرار شد که بعد از ظهر بریم واسه رای دادن (آخه هوا خیلی گرم بود)اما تا وقتی که خواستیم بریم تو همین طور این شعر زیبا رو می خوندی و به همه می گفتی که می خوای بری رای بدی و رنگ بزنی (منظورت این بود که می خواستی مثل همه ی اونایی که تو تلویزیون دیده بودی تو هم بری انگشتت رو جوهری کنی و به این دشمن خار شده مون ثابت کنی که من یک ایرانیم...)

این شعر قشنگ رو واست اینجا میذارم به امید روزی که خودت بیای ببینی و حالشو ببری

نام جاوید وطن صبح امید وطن

جلوه کن در آسمان همچو مهر جاودان

وطن ای هستی من شور و سرمستی من

جلوه کن در آسمان همچو مهر جاودان

بشنو سوز سخنم که هم آواز تو منم

همه‌ی جان و تنم وطنم وطنم وطنم وطنم

بشنو سوز سخنم که نواگر این چمنم

همه‌ی جان و تنم وطنم وطنم وطنم وطنم

همه با یک نام و نشان به تفاوت هر رنگ و زبان

همه با یک نام و نشان به تفاوت هر رنگ و زبان

همه شاد و خوش و نغمه زنان

ز صلابت ایران جوان به اصالت ایران کهن ز صلابت ایران جوان

مهدیار آماده شده بره رای بده

من یه ایرانی ام

مهدیار ایرانی من

من ایرانیم

ایرانی اممممممممم

جانم فدای ایران

ایرانی های سرافراز

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

علی خوشتیپ
5 تیر 92 10:17
سلام خاله جون.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم اگه از عکسم خوشتون اومد کد 118 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون
مامان پارمیدا
16 تیر 92 14:51
افرین به مهدیار عشق وطن
مامان باربد
17 تیر 92 15:48
سلام مامی مهربون.آقا باربد ما تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده ممنون میشیم بهش رای بدید فقط کافیه کد 530 رو به عدد 20008080200 اس بدید.باربد خوشحال میشه اینکارو واسش بکنید.عکسش هم تو وبلاگش هست دوست داشتید ببینید.ممنون
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:57
ایول به آقا مهدیار.پس تو رای دادن سنگ تموم گذاشته
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:59
رمز پست رو خصوصی گذاشتم


ممنون در اولین فرصت میام
مهرنوش مامان مهزیار
22 تیر 92 8:50
سلام عزیزم جز 25 رو به اسم شما ثبت کردم.
خانمی با افتخار لینکتون کردم.


سلام خانم گل.قبول باشه .ممنونم ازتون.
خوشحالم که اومدی