مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

اينه آقا مهديار ...

1391/11/24 12:25
نویسنده : مامانى مهديار
328 بازدید
اشتراک گذاری

براي مهديارم

گل پسر مامان واسه خودت مردي شديه ديگه.22 بهمن به همراه بابايي و دايي محمد رفتي راهپيمايي .به قول خودت الله الله كردي.وقتي ازت پرسيدم كجا بودي گفتي رفته بودم هاپيمايي.الله الله مي كردن.

تا الان 6تا از امام ها رو به خوبي ياد گرفتي ،سوره توحيد رو بلدي .چند شبه كه داريم با هم سوره كوثر رو تمرين مي كنيم.نصفه يادش گرفتي.بلدي صلوات بفرستي.

تو جشن فجر كه رفته بوديم مجري برنامه شعر عمو زنجير باف رو خوند و تو زود يادش گرفتي و اومدي خونه ايطور واسه ما خوندي:عمو زنجير باف بهههه له،زنجير منو باختي(منظورت بافتي بود)؟پشت كوه انداختيش؟باباييم اومده چي آورده؟نخود و كيشميش.باصداي هاپووووو هاو هاو هاو.

جديدا اينو هم مگي.ماماني منو دوس داري ؟من:آره پسرم خيلي زياد. خوب برام بخند زياد و بزرگ ها ها ها كن

مهديارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
24 بهمن 91 17:41
ببخشید شما بودید که تقویم پوه میخواستید؟


بله من بودم ولي انگري بيردز مي خواستم نه پوه
مامان محمد و ساقی
25 بهمن 91 0:43
سلام عزیزم
آدرس نذاشته بودی برام.اومدم تو آلبوم عکسها پیداتون کردم.امیدوارم همون مامانی باشیبن که برام کامنت میذاره.آخه شک دارم زری جون مامان مهدیار باشین یا همونی که تو آلبومه.ختما" به من بگین
خوب این گل پسری هم آقایی شده و میره راهپیمایی
چه خوبه که به یادگیری قرآن دل بسته.امیدوارم موفق باشه


سلام خانم گل.به به بلاخره منت بر سر ما گذاشتي و اومدي .آره من همونم ولي متاسفانه نمي دونم چرا كامنتام با گذاشتن وبلاگم ارسال نميشن .مجبور ميشم جاش رو خالي بذارم.
آره ديگه اونم خواسته به دشمن بگه ايران هميشه پاينده ست.
ممنونم ،ايشالا


مامان ساقی و محمد
25 بهمن 91 0:49
عزیزم باز هم شرمنده که دیر اومدم.امیدوارم همیشه اوقات به کتمتون باشه و مهدیار عزیز همیشه سلامت باشه
الان هم لینکتون می کنم تا بیشتر بهتون سر بزنم


دشمنتون شرمنده گلم.مرسي از آرزوي قشنگت
مامان نیره
25 بهمن 91 10:54
ممنون از اینکه به ما سر می زنین
آفرین به پسر گلم که داره قران یاد میگیره خیلی عالیه مامانی


خواهش مي كنم كمترين كاريه كه ميشه كرد.ايشالا همه ي كوچولوهامون راه قران رو در پيش بگيرن