مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 3 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

حرفایی از جنس مهدیاری 2

1391/11/26 1:41
نویسنده : مامانى مهديار
825 بازدید
اشتراک گذاری

براي گل پسر خودم كه با هزارتا دنيا عوضش نمي كنم...

همين كه خواستم شروع كنم به نوشتن تو وبلاگت،جنابعالي پي پيت گرفت رفتي توالت وقتي كارت تموم شد شروع كردي به صدا زدنم كه ماماني بيا منو بشور،من كه دستم گير بود بلند نشدم .بعد از چند بار صدا زدن شنيدم گفتي حاج خانم بيا ديگه ،اول فكر كردم اشتباه شنيدم اما تو باز هم گفتي حاج خانم با توهم ميگم بيا.منو ميگي ديگه پوكيدم از خنده.گفتم اين حاج خانم رو كي بهت ياد داده ؟ و تو گفتي خو بابايي ميگه و زدي زيره خنده(بابايي وقتي تو يه جمع قريبه هستيم منو به اسم صدا نميزنه بهم ميگه حاج خانم)باور مي كني خودم بهش توجه نمي كردم ولي تو بلاتر از اين حرفايي.من به فداي تو گل پسر.

هنايه( هانيه دختر عمو عباس)ننه بمبارون(ننه گلبارون) ماراكوني(ماكاروني) بيا اينو بهت نوشن بدم(نشون)لپلي(تپلي) بيابمبالمون(بيا دنبالمون) هاپيمايي(راهپيمايي) مامان اس مس مس اومده برات(اس ام اس) لاپله (راه پله) امام رضا حوجتمو روا كن(حاجتمو) دست نكنه(دستت درد نكنه) باختي (بافتي) ايلا (ايليا) صديگه(صديقه)

ناناز مامان و بابا

 

و همچنان حرفايي از جنس مهدياري ادامه دارد...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 13:21
وایییییییییییی چه شیرین زبونه.حاج خانم
این بچه ها همیشه عادتشونه موقع کار ما مادرها پی پی دارن


آره به خدا راست می گی .ممنونم که بهمون سر زدی.