مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 11 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

مهديار مختار كوچولو

1391/10/12 23:01
نویسنده : مامانى مهديار
366 بازدید
اشتراک گذاری

امسال فيلم قشنگ مختار نامه از شبكه هاي استاني پخش ميشه .منم تصميم گرفتم همه رو واسه توپسرك گلم ضبط كنم تا بعدها كه بزرگتر شدي ببيني و بفهمي امامت چطور شهيد شد.فدات بشم كه چه قشنگ مي فهمي و درك مي كني كه كدوما آدم بدا هستن و كدوما آدم خوبا.واسه خودت يه پا مختار شديه.شمشير مي گيري دستت و همه ي آدم بدا رو مي كشي البته ال سدي رو داغون كرديه با اين كارات .niniweblog.comهميشه با بابايي شمشير بازي مي كني و مي گي من مختاتم(مختار) و بابايي هم آدم بدا،هميشه اين باباييه بيچاره بوده كه كشته ميشه اونم چه كشتني،ضربه هات خيلي دردآورن.مطمئنم اگه شميرت واقعي بود بابايي همون اولين بار كشته شده بود.الان نشستي داري با بابايي مختار نگاه مي كني هي مياي پيش من يه كم واسم تعريف مي كني هي دوباره برمي گردي نگاه مي كنيفداييه حسين

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

باران قلنبه
1 دی 91 17:06
سلام عزیزم
دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت دارید واگر قبلا به کودک دیگری رای دادین بازم میتونین به باران من رای بدهید خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم مرسی
ادرس مستقیم اتلیه
http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5



مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
4 دی 91 15:25
افرین به مهدیار خودم


مرسي خاله اييي كه اينقدر هوامو داري