مهديارمهديار، تا این لحظه: 14 سال و 13 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

تب و خواب و خیال های مهدیاری

1391/10/23 2:26
نویسنده : مامانى مهديار
683 بازدید
اشتراک گذاری

براي مهديار عزيزتر از جانم

الهي به همه ي مرضيا شفاي كامل عنايت بفرما،مهديار منم رو لباس عافيت بپوشان

آمين...

درد و بلات بياد واسه مادر،امروز 4روزه كه تو تب داري و داري شب و روزاي بدي رو مي گذروني،فدات بشم پسر گلم كه چقدر بهت سخت مي گذره اين روزا ،اصلا حال بازي كردن نداري تويي كه حتي تو اون 2ماه مريضي يك لحظه هم آروم و قرار نداشتي با اين تب لعنتي از پا افتادي.تو اين 4روز تو به خاطر تبي كه داشتي دچار يه سري توهمات هم شدي كه دوست داشتم اينجا واست بگم تا بعدها همين روزاي سخت واست شادي آفرين باشن.شب اول از خواب پا شدي گفتي ماماني تا اينجا(تخت رو نشونم دادي)آب اومده اون عموهه منو برد .گرفتمت تو بغلم و گفتم ماماني خواب ديدي و تو مي گفتي آب ديدم و با عموهه اومد اينجا،شب دوم خودمم حالم يه كم ناخوش بود بابايي شب كار بود و من و تو زود خوابيديم هنوز ساعت به 12 نرسيده بود كه با صداي جيغ پي در پي تو از خواب پريديم اگه بدوني چه حالي شدم ؟گفتم چي شده و تو با جيغ مي گفتي گربه اومده تو خونمون،گربه كجاست عزيزم؟و تو اين بالشت رو كه افتاده بود پايين تخت و بندش از انتها كشيده شده بود (فكر مي كردي دم گربهست) رو تو تاريكي به شكل يه گربه ميديدي هر چه بهت گفتم اشتباه مي كني فايده نداشت فقط مي گفتي زنگ بزن بابايي،منم به بابايي زنگ زدم تا بابايي بهت گفت كه برو چراغ رو روشن كن و ببين كجاست و تو تا چراغ رو روشن كردي گفتي بابايي اين بالشته و گربه نيست و خنديدي و بعدش راحت خوابيدي.

گربه اومده خونمون

امروز هم كه به اصرار خود با مامان جون دايي ممد رفتيم جنگل،الهي جان من به قربان تو پسرك نازم،اولش حالت خوب بود اما تا ناهار رو خورديم دوباره بي حال شدي همش تو ماشين بودي تا خوابت برد

مهديار بي حال من

مهديار لالا كرده

موقع برگشتن من گفتم كه بريم سيد يبر يه زيارتي كنيم ،اونجا هم يه توهماتي مي زد به سرت كه اين تعزيه مي خواد منو بخوره و از جعبه و اون 2تا پر مي ترسيدي تا بابايي بهت پول داد كه بندازي تو صندوق و تعزيه ازت تشكر كرد بعد تو خيالت آسوده شد كه اين دو آقاي محترم(تعزيه)قصد خوردنت رو ندارن

تعزيه منو مي خوره

تعزيه منو مي خوره

من فداي تو يه دونه گل پسري كه با اون حال داغونت چقدر قشنگ  زيارت كردي.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

مامان شادی
23 دی 91 9:36
سلام میشه به ادرس زیر برید و به دخترم با شماره 23 رای بدید .یک دنیا ممنون میشم http://koodakeman91.niniweblog.com/post1061.php
مامان شايان
23 دی 91 11:38
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم


سلام با عرض شرمندگي من خيلي دير به سراغ وبلاگ مهديار اومدم و متاسفانه كامنتتون رو دير خوندم و از وقتي كه گفته بوديد گذشته بود
مامان شايان
23 دی 91 14:22
سلام پسرم شايان تو مسابقه ي تولد 2 سالگي ني ني وبلاگ شركت كرده و منتظر دستاي پر مهر شماست تا 2 تا راي خوشكل بديد منتظريما... زود بيايد .شماره 22 تا دوشنبه فقط وقت داريم
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
23 دی 91 16:47
بوس برای مهدیار عزیزم


مرسي خاله ايييي اينم يه بوسسسسسسسسسسسسسسس محكم از طرف مهديار واسه داداشياي تفنگدارم
مامان محمد و ساقی
24 دی 91 0:45
سلام عزیزم
خدا بد نده.حال گل پسری امروز چطوره؟
خیلی ناراحت شدم
امیدوارم که زود خوب بشه


سلام خانمي .مرسي با دعاهاي شما خدا رو شكر حالش خيلي خيلي خوبه.ممنون از اين همه خوبي
فائزه_مامان مهدیار
24 دی 91 14:55
فدای توهم زدنت
الهی فدات شم انشالله دیگه هیچوقت مریض نشی
زیارت قبول پسر نازی


ممنونم خاله ايييييي ،خيلي دوستون دارم ،مرسي كه به يادم بودين
مامان نیره
7 بهمن 91 8:55
الهی خیلی ناراحت شدم .بمیرم .
تبش خیلی بالا بوده حتما به هذیان کشیده الهی خیلی مواظبش باش


فدات عزيزم ،الان كه ديگه خيلي خوب شده خدا رو شكر
مامان کوثری
8 بهمن 91 18:55
سلام گلم قیمت طراحی تم تولد 20 هزار تومان قیمت طراحی تقویم 4برگی با طرح جلد 5000 تومان لطفا اگر مورد پسند واقع شده عکس های گل پسر رو به ایمیلم بفرستید تا براتون طراحی کنم بعد از طراحی طرح رو نشون میدم اگر مشکلی نبود و اوکی دادین پول رو واریز میکنید و منم فایل رو براتون میفرستم اگر خواستین چاپش رو هم خودم انجام بدم بگین تا هزینه چاپ رو براتون بنویسم
دخملیـــــــــــــ شکلکـــــــــــــ...☀
8 بهمن 91 23:42
خداحفظشون کنه عزیزم و ممنون از حضورتون با افتخار تو دخملیــــــــــــــ شکلکــــــ لینکید
مامان مجتبی ومحمدرضاومهدیار
14 بهمن 91 8:20


فدات خاله اييييييي

fateme
13 اسفند 91 11:09
سلام عزیزم مرسی از اینکه مطالب وبلاگت به روز هست دوست دارم زیاد.مامان جان به شما هم خسته نباشید میگم.فدای عکسای قشنگت بشم مهدیارجون.ازهمین فاصله یه عالمه میبوست.


سلام فاطمه جون .مرسی از اینکه همیشه منو همراهی می کنی.ما هم تو رو خیلی زیاد دوست داریم عزیزم
fateme
13 اسفند 91 11:27
اینم یه شعر ترکی...
بیر قز وارم خال خالی گیند توخیر بیش قالی
قاله لرین قراقهه اون ایکه امام چراغه . می دمدم قاشم دام
جاهال لر گرر
دردینن الر

مرسی خاله جونم.خیلی دوست دارم.خاله معنیش هم می گفتی
fateme
14 اسفند 91 20:39
سلام گلم
معنیش میشه 1دختر دارم خال خالی هر روز می بافه 5 تا قالی که نور چشم 12 تا امام هست.مگه نگفتم نرو پشت بوم جوونا می بیننت از دردت میمیرن.


سلام عزیزم.ممنونم.معنیش خیلی با حاله
مرضیه مامان آرامیس
16 اسفند 91 17:40
وقتی چند وقت پیش این پستتونو که خوندم خیلی ناراحت شدم مهدیار جون مریض شده بود و هم از اون متکائه خندم گرفته بود آخه واقعاً شبیه گربه است ولی امیدوارم دیگه هیچ وقت مهدیار جان مریض نشه اصلاً هیچ نی نی ای مریض نشه!