مهديارمهديار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

سلام خدای مهربونم،دلم خیلی برات تنگ شده

1392/3/15 19:11
نویسنده : مامانى مهديار
867 بازدید
اشتراک گذاری

گفتم:چقدر احساس تنهايي مي کنم ...

گفتي : فاني قريب

من که نزديکم(بقره/186)

گفتم : تو هميشه نزديکي ؛من دورم...کاش مي شد بهت نزديک شم...

گفتي : واذکر ربک في نفسک تضرعا و خيفة و دون الجهر من القول بالغدو والاصال

هر صبح و عصر پروردگارت را پيش خودت ،با خوف و تضرع و با صداي آهسته ياد کن(اعراف/205)

گفتم : اين هم توفيق مي خواهد!

گفتي : الا تحبون ان يغفرالله لکم

دوست نداريد خدا ببخشدتون؟(نور/22)

گفتم:معلومه که دوست دارم منو ببخشي...

گفتي : واستغفرو ا ربکم ثم توبوا اليه ان ربي رحيم ودود

پس از خدا بخواهيد که ببخشدتون و بعد توبه کنيد که پروردگار مهربان و دوستدار بندگان است(هود/90)

گفتم : با اين همه گناه آخه چيکار مي تونم بکنم؟

گفتي : الم يعلمواان الله هو يقبل التوبه عن عباده و ياخذ الصدقات و ان الله هو التواب الرحيم

مگه نمي دونيد که خداست که توبه را از بنده هاش قبول مي کنه؟(توبه؟104)

گفتم: ديگه روي توبه ندارم...

گفتي: الله العزيز العليم غافر الذنب و قابل التوب

(ولی)،او آمرزنده ي گناه هست و پذيرنده ي توبه (غافر 2-3)
 خدا عزيزه و دانا

گفتم : با اين همه گناه براي کدوم گناهم توبه کنم؟

گفتي : ان الله يغفر الذنوب جميعا انه هو الغفور الرحيم

خدا همه ي گناه ها رو مي بخشه(زمر/53)

گفتم : يعني بازم بيام؟باز منو مي بخشي؟

گفتي : و من يغفر الذنوب الا الله

به جز خدا کيه که گناه ها رو ببخشه؟(آل عمران/135)

گفتم : نمي دونم چرا هميشه در مقابل اين کلامت کم ميارم!
آتيشم ميزنه،ذوبم مي کنه،عاشق مي شم!...توبه مي کنم

گفتي : ان الله يحب التوابين و يحب المتطهرين

خدا هم توبه کننده ها و هم اونايي که پاک هستند رو دوست داره(بقره/222)

ناخواسته گفتم : الهي و ربي من لي غيرک،خدايا من که جز تو کسي رو ندارم

گفتي : الیس الله بکاف عبده

خدا براي بنده اش کافي نيست؟(زمر/36)

گفتم : در برابر اين همه مهربونيت چيکار مي تونم بکنم؟

گفتي : يا ايها الذين آمنو اذکروا الله ذکرا کثيرا و سبحوه بکره و اصيلا هو الذي يصلي عليکم و ملائکته ليخرجکم من الظلمات الي النور و کان بالمومنين رحيما

اي مومنين!خدا رو زياد ياد کنید و صبح و شب تسبيحش کنيد . او کسي هست که خودش و فرشته هاش بر شما درود و رحمت مي فرستن تا شما را از تاريکي ها به سوي روشنايي بيرون بيارن . خدا نسبت به مومنين مهربونه(احزاب/41-43)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
26 خرداد 92 7:43
خیلی زیبا بود خیلییییییییییییی......التماس دعا شما خیلی دلتون صافه حتما برای من دعا کنید خیلی محتاجم به دعا


اگه لایق باشم حتما...امیدوارم هر چه از خدا بخوای و به صلاحت باشه خدا بهت بده عزیزم