مهديارمهديار، تا این لحظه: 13 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره

مهدیار نفسمونه

انواع خواب های مهدیاری

1391/12/7 8:54
نویسنده : مامانى مهديار
1,328 بازدید
اشتراک گذاری

برای مهدیار عزیزتر از جانم

اینبار می خوام از مدل خوابیدنات بگم.فعلا همین چند مدل رو دارم اگه باز هم ژست جدیدگرفتی تو خواب میام اضاف می کنم.بوس واسه دردونه ی خودم.عاشقتم نفسم... من به فدایت

این پسمله منه

نفسمی

ای آرام جان مادر آرام بخوابی

خواب هایت تا همیشه شیرین

همه کسه مامان

نفسمونی عزیزم

عشق مامانی

مهدیار نازنینم

مهدیار به همراه مهدیار کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مرضیه مامان آرامیس
7 اسفند 91 13:16
مهدیار شما هم خیلی گل پسره قندو عسله



قربونت برم نظر لطفته عزیزم
نانا و نینی جون
7 اسفند 91 22:38
سلام عزیزم
خوبی قربون دلت بشم
من با خدا دردو دل کردم اگه دوست داشتی بیا
اگه حوصله یه مناجات داشته بیا


سلام خانمی مهربون.حتما میام عزیزم.من که با مناجاتات آروم میشم
مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 13:16
سلام عزیزم
وای چه مدلهایی
اونجا که شلوارش اومده پایین پوشکش معلومه خیلی باحاله


سلام خانم گل خودمون.خوشحال میشم که به وب مهدیار سر میزنی و تک تک پست ها رو می خونی.ممنون از لطفت عزیزم
مامان هستی
10 اسفند 91 0:53
سلام مامان مهدیار
ممنون که وبلاگم سر زدی ونظرت رو گذاشتی.
وبلاگ شما هم خیلی جالب و خوندنی بود , با همسرم از دیدن عکس های خوشمل پسرت لذت بردیم .
.
ممنون که من رو لینک کردی. با اجازه من هم شما دوست خوبم رو لینک می کنم.
در مورد انتقال مطالب هم ,عزیزم شما صاحب اختیاری, هدف آگاهیه مادرانه پرورش دهنده ی نسل آینده است . چه خوب که شما هم سهمی داشته باشی...


سلام عزیزم،ممنونم.
خوشحال میشم باعث افتخاره.
و باز هم ممنونم که این اجازه رو به من دادی.
مامان پریاگلی
13 اسفند 91 0:13
دلم برات خیلی تنگ شدم عزیزم



منم همینطور عمه اییی هم واسه تو هم واسه پریا خانوم
عمه ای ی ی مهدیار
13 اسفند 91 17:52
الهی فدات بشم با این مدلاس خوابیدنت


عمه جون کجاشو دیدی جدیدا تو خواب با بابام کشتی کج می گیرم
پارمیدا
14 اسفند 91 15:05
آخ که شما بچه ها توی خواب چقدر معصومتر میشینچندتا از مدلهای خوابیدنت شبیه پارمیداست

آره به خدا.خیلی وقتا که از دست مهدیار کلافه می شم.دعا می کنم اون لحظه بخوابه.چقدر هم تو خواب ماچ ملوچش می کنم
فائزه_مامان مهدیار
15 اسفند 91 18:13
فدای مدل های خوابیدنت
مثل اینکه مهدیار ها همشون اینقدر ناز میخوابن
ای جان پعکسای نوزادیت چقدر نازن
دلم واسه نوزادی مهدیار تنگ شد

عزیزمی .مرسی خاله جون که به مهدیار سر می زنی
مامان هستی
19 اسفند 91 7:44
میگم چه خوب میشد پایین هر عکس می نوشتی اینجا چند وقتش بوده.


چشم از این به بعد می نویسم.مرسی از نظر خوبت